drink arbuzowy


Jak zapewne zauważyliście na blogu napojów nie ma prawie wcale. A to dlatego, że ja w ciągu dnia piję tylko herbatę do śniadania i na tym koniec (wiem, nie zdrowo ale ja już tak mam). Przy tych upałach jednak wymiękłam i zrobiłam coś orzeźwiającego i bardzo smacznego. 

*dla 3 osób
Składniki:
  • 1/4 arbuza
  • 1 szklanka czerwonego  półsłodkiego wina
  • 1 szklanka soku wiśniowego (z kartonu)
  • kostki lodu
  • 1 łyżka soku z cytryny
  • plasterki cytryny
  • listki melisy
Arbuza pokroić na mniejsze kawałki i usunąć pestki. Za pomocą blendera rozdrobnić na mus. Sok wiśniowy wymieszać z winem i sokiem z cytryny, dodać mus z arbuza. Rozdzielić do szklanek. Dodać kostki lodu. Udekorować kawałkami arbuza, plasterkami cytryny i listkami melisy. Podawać z rureczką. 

1 komentarz:

  1. Arbuza uwielbiam. Idealny owoc na lat a drink z jego głównym udziałem na pewno smakuje przepysznie.

    OdpowiedzUsuń