buraczki z majonezem i żurawiną


Dotychczas buraczki do obiadu podawałam zawsze w wersji prosto ze słoika, bez dodatków. Niedawno od znajomej pani dostałam ten przepis i wypróbowałam go, choć wydawało mi się, że majonez do buraczków nie bardzo pasuje. Tym bardziej się zdziwiłam, bo tak przyrządzone są bardzo smaczne, a do tego bardziej wykwintne. Na elegancki obiad będą w sam raz. 

Składniki:
  • słoiczek buraczków (400 g)
  • 2-3 łyżki majonezu
  • 1 łyżka chrzanu
  • 2 łyżki żurawiny do mięs ( ze słoika)
  • cukier
  • sól
  • pieprz
Majonez wymieszać z chrzanem i żurawiną. Dodać do buraczków i wymieszać. Przyprawić do smaku solą i pieprzem, jeśli trzeba można dodać trochę cukru lub soku z cytryny. 

2 komentarze:

  1. U nas się nie jadło buraczków, a w takiej wersji zagościły w Wielkanoc i się zadomowiły; )

    OdpowiedzUsuń