sałatka z szynką


Szybka sałatka do zrobienia w ostatniej chwili. Świetnie nadaje się na przyjęcia ale też na co dzień, np. na kolację. 

Składniki:

  • 200 g szynki w kawałku
  • puszka kukurydzy
  • 200 g sera żółtego w kawałku
  • słoik papryki konserwowej
  • pęczek zielonej cebulki
  • 3 łyżki majonezu
  • pieprz
Szynkę pokroić w grubą kostkę, ser zetrzeć na tarce o dużych oczkach. Paprykę pokroić w kostkę, kukurydze odcedzić, cebulkę posiekać. Wszystkie składniki wymieszać z majonezem, doprawić pieprzem. 

4 komentarze:

  1. Zrobiłem taką, cebule jednak zamieniłem z ryżem i wyszła obłędna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy przepis, skorzystam w najblizszym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  3. moje ulubione połączenie. :)
    Zapraszam do mnie: http://snowarskakarolina.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. obawiałam się ilości papryki... ale zniwelowała mdłość sera dobrze współgra z kukurydzą która mimo słodyczy troszkę stonowała .Sałatka mega pyszna.Ser w połączeniu z dobrą szynką lekko smakuje jak kurczak wędzony.Mega. Mój narzeczony zadowolony i ja też.Dałam pęczęk szczypioru bo nie miałam młodej cebulki. :) Polecam każdemu :)

    OdpowiedzUsuń